Rychlý přehled

Rychlý přehled informací k objednávce

- texty přebíráme od výrobců, většinou z obalu první dodávky. Za případné chyby tisku přímo od výrobce neručíme.

- fotografie pořizujeme z náhodně vybraného kusu z první dodávky. V době, kdy si prohlížíte tyto stránky je tento první kus většinou již dávno prodaný. Případné nedokonalosti při fotografování výrobku (pootevřené dveře, kapoty apod.) na fotografiích neodpovídají prodávaným kusům. Výrobci také v průběhu výroby (některé modely jsou vyráběny již déle než 30 let) občas provedou drobné úpravy na výrobku, v barevných kombinacích, apod., které předem nesdělují a také nemění fotografie ve vydávaných katalozích. Tyto změny nelze považovat za důvod k reklamaci. Všechny fotografie zobrazují výrobek z úvodní série, jsou ilustrační a nezachycují další vývoj jednotlivých detailů ve výrobě.

- zboží nakoupené v internetovém obchodě www.welly.cz dodáváme na území České republiky, Slovenské republiky a EU. Pro zaslání na Slovensko a do EU platí ceny viz Slovensko a EU. Na Slovensko a do EU nezasíláme na dobírku.

- všechny objednávky nad 3000 Kč bez DPH (3630 s DPH) s dodáním do České republiky mají dopravu zdarma.

- zboží dodáváme podnikatelům na základě Živnostenského listu, nebo Výpisu z Obchodního rejstříku, případně i Registrace DIČ - jsme plátci DPH. Podmínkou je registrace na www.welly.cz s uvedením všech požadovaných údajů a dodací adresy. Teprve na základě registrace na IČ ověříme jejich platnost a ručně překlopíme velkoobchodní ceny s přiřazenou množstevní slevou.

- jsme plátci DPH, za obaly platíme společnosti Eko-Kom.

- spotřebitelům dodáváme zboží bez nutnosti se registrovat, na základě údajů požadovaných k vyřízení a odeslání zásilky. Registrovaní spotřebitelé mají po první úplně dokončené objednávce pro další objednávky nastavenou slevu 5% z konečných cen. Registrovaní spotřebitelé nemusí při dalších objednávkách vyplňovat všechny údaje znovu, stačí se přihlásit přes "Můj účet".

- při registraci si poznačte Vámi zadané přihlašovací jméno a heslo. Nemáme k těmto údajům přístup, abychom Vám pomohli, můžete si pouze přes automat zažádat o zaslání nového hesla.

- důkladně si zkontrolujte Vámi zadanou doručovací adresu, kontaktní dostupný telefon (vždy voláme před odesláním zásilky) a funkční e-mail. Pokud jste nedostupní, tak objednávku nelze vyřídit.

- zboží zasíláme v ČR balíkem Českou poštou, PPL nebo Zásilkovnou. Pamatujte, že poštovní doručovatel Vás musí najít na uvedené adrese (označený zvonek, apod.). Jinak je zásilka uložena na poště nebo Parcelshopu. O zásilce dostáváte dostatek informací /voláme při balení, SMS při podání, e-mail o vyřízení objednávky, SMS o doručování, SMS o blížícím se konci uložení/ takže není žádný důvod, abyste tvrdili, že o zásilce nevíte.

- před dokončením objednávky musíte dle platného zákona souhlasit s obchodními podmínkami - alespoň zběžně si je přečtěte.

- pro objednávky z EU, včetně Slovenska je požadována platba předem.

- v košíku můžete měnit počty kusů a vyřazovat položky až do dokončení objednávky. Objednávku si můžete rozpracovat a třebas až následující den dokončit. U objednávky, která je delší dobu rozpracovaná se mohou některé položky vyprodat a tudíž ji nelze potom dokončit. Musíte vyprodané položky z Vaší objednávky vyřadit a teprve ji bude možné dokončit a odeslat.

- po dokončení objednávky obdržíte automatickou odpověď. Pokud ji neobdržíte, tak jste chybně zadali e-mailovou adresu.

- při výběru platby převodem obdržíte dodatečně e-mailem doklad - zálohovou fakturu s platebními údaji, počkejte na její zpracování.

- pro objednávky ze Slovenska si nejdříve přečtěte podmínky pro Slovensko v samostatné části.

- všechny dokončené a odeslané objednávky jsou závazné. Sami nemáte možnost objednávku jednostranně vypovědět, vždy musí být souhlas obou stran. Zboží často odesíláme ještě v den objednání (ranní objednávky) a zásilka již mohla být předána přepravci.

 

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě:

- zboží zakoupené přes www.welly.cz můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data převzetí. Toto právo se nevztahuje na podnikatele - nákup na IČ.

- doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu. U modelů je obal součástí výrobku, ostatní obaly nejsou předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. U modelů, kde je obal součástí výrobku je jeho nové pořízení většinou dražší, než hodnota zboží. Jen za převod finanční částky do Asie si banky účtují poplatek za převod peněz cca 50 USD (v obchodním styku nelze dělat převody platební kartou).

- nezasílejte zboží na dobírku, tuto nelze přijmout. Vždy nás kontaktujte před odesláním.

- pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem.

- k vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží. Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

- ve 14 denní lhůtě je možné vrátit i zboží použité, avšak prodávající má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.


 
Odeslat článek známému   Vytisknout